Aby ułatwić Wam odnajdywanie interpretacji i wyjaśnień do zagadnień z instrukcji jakie otrzymywaliśmy w odpowiedziach po naszych wystąpieniach do Spółki PKP PLK S.A. - uruchamiamy dedykowaną zakładkę na stronie internetowej która spaja te zagadnienia.



- Poprawka 3 w Instrukcji Ir-1
http://zzdrpkp.org.pl/1178,poprawka-3-w-instrukcji-ir-1.html

- Interpretacja zapisów §16 instrukcji Ir-1
http://zzdrpkp.org.pl/1177,znajomosc-linii-kolejowych-przez-druzyne-pociagowa.html

- Skreślenia w rozkazach pisemnych
http://www.zzdrpkp.org.pl/1157,wezykiem--prosta--czy-krzyzykiem--.html

http://zzdrpkp.org.pl/1162,skreslenie-to-skreslenie.html

- Interpretacja zapisów instrukcji Ir-1 - Par.53 ust.5 pkt 2
http://zzdrpkp.org.pl/1135,paragraf-53-ir-1.html

- Uwagi i wnioski jakie wniósł ZZDR PKP w ramach konsultacji nowej poprawki do instrukcji Ir-1
http://zzdrpkp.org.pl/1016,zamiany-w-ir-1.html

- Kolejne pytania ws. interpretacji zapisów Ir-1
http://www.zzdrpkp.org.pl/988,kolejne-pytania-ws.-interpretacji-zapisow-ir-1.html

- Pisma ws. interpretacji zapisów Ir-7
http://www.zzdrpkp.org.pl/973,wzajemne-powiadamianie-droznikow.html

- Konieczności zmian w instrukcji o organizacji zamknięć torowych
http://www.zzdrpkp.org.pl/963,konieczne-zmiany-w-instrukcji!.html

- Wyjaśnienie IES do 20 km/h na przejazdach
http://zzdrpkp.org.pl/954,20-km-h-na-przejezdzie--interpretacja-w-zakresie-wydawania-rozkazu-o-.html

- Interpretacja Ir-1 ws. Ruchu pociągów roboczych
http://zzdrpkp.org.pl/874,interpretacja-instrukcji-ir1.html

- Interpretacje do Instrukcji Ir-1 oraz Ir-7
http://zzdrpkp.org.pl/869,interpretacja-instrukcji.html

- Wątpliwości dotyczące Instrukcji Id-4
http://zzdrpkp.org.pl/792,procedury-przy-niedoleganiu-iglic-wg.-nowego-id-4.html

http://zzdrpkp.org.pl/802,jeszcze-o-niedoleganiu-iglic..html

- Rygorystyczne przestrzeganie procedur
http://zzdrpkp.org.pl/790,-b-rygorystycznie-przestrzegajmy-procedur!!!-b-.html

- Sprawdzanie zajętości torów wjazdowych
http://zzdrpkp.org.pl/782,sprawdzanie-zajetosci-torow--teoria-i-praktyka.html

- Użytkowanie kamer działających na terenach LCS
http://zzdrpkp.org.pl/777,czy-kamery-na-lcs-to-kolejny-mis-barei-.html

- Niespójności pomiędzy instrukcją Ir-1 po zmianie nr 2 a instrukcją Ir-2
http://zzdrpkp.org.pl/772,kolejna-drobna-niespojnosc-w-instrukcjach.html

- Najważniejsze zmiany do Instrukcji Ir-1, obowiązujące od 01.12.2014
http://zzdrpkp.org.pl/770,ir-1-po-zmianach.html

- Interpretacje dotyczące Jazd na „Sz”
http://zzdrpkp.org.pl/757,jazdy-na-sz.html

- Niespójność zapisów instrukcji Ir-1 z Ie-1 w zakresie sygnału Rr
http://zzdrpkp.org.pl/730,rozerwanie-pociagu-bez-sygnalu-.html

- Niejasne wprowadzenie nowej Ia-5
http://zzdrpkp.org.pl/726,nowe-ia-5-jest-swietne-.html

- Wyjaśnienie dot. podpisywania dokumentów na każdym z posterunków
http://zzdrpkp.org.pl/720,a-jednak-niekoniecznie-trzeba!.html

- Konieczne powiadamianie o wyjeździe na tor lewy
http://zzdrpkp.org.pl/646,powiadamianie-o-wyjezdzie-na-tor-lewy--odpowiedz-spolki.html

- Propozycje zmian do instrukcji Ir-1 wraz z odpowiedzią
http://zzdrpkp.org.pl/523,ir-1-propozycje-zmian-do-instrukcji.html

- Zmiany do Instrukcji Ir-1, obowiązujące od 01.06.2011
http://zzdrpkp.org.pl/446,zmiany-w-ir-1.html

- Interpretacja § 18 instrukcji Ir-2
http://zzdrpkp.org.pl/375,instrukcja-ir-2-par.18.html
 

« powrót drukuj powiadom znajomego